top of page

מילון האוכל - אתר שכדאי להכיר


מוזמנים להכיר: אתר FoodsDictionary (מילון האוכל של ישראל)

אם אתם חובבי תזונה נכונה, אוכל ובישול - אתם חייבים להכיר את אתר התזונה המוביל והאיכותי בישראל הנקרא FoodsDictionary. בתרגום לעברית מדובר על "מילון האוכל", שזהו מאגר של אלפי מוצרי מזון מישראל עם מידע אודות רכיביהם וסימונם התזונתי.

לדוגמא, אם תחפשו "שקדים", תוכלו למצוא מגוון מוצרי שקדים של חברות המזון השונות ולהבחין בכל המידע התזונתי לגביהם.

מדובר למעשה על אתר שהוקם בשנת 2009, ומאז מנהלי האתר דואגים להוסיף מוצרים חדשים למאגר וכמובן לעדכן את הקיימים (הידעתם שלעיתים הסימון התזונתי של המוצרים הפופולאריים שאנחנו צורכים משתנה?).

על גבי בסיס המוצרים הזה, באתר קיימות שתי פינות מרכזיות שלמעשה ממחישות את מהות האתר: פינת המתכונים ופינת תפריטי התזונה. שתי הפינות האלה למעשה משלבות בין תחום האוכל והמתכונים לתחום התזונה והבריאות.

באתר מעל 5,000 מתכונים מכל הקטגוריות, כשהמטרה של האתר היא להציג את הערך התזונתי לכל מתכון באשר הוא (בכך האתר שונה מאתרי מתכונים אחרים - הוא מספק טבלת ערך תזונתי מלאה לכל מתכון). פינת תפריטי התזונה באתר (כל גולש יכול לנהל יומן תזונה משל עצמו בהתאם למה שהוא צורך ובהתאם למינונים המומלצים לו) מדומה למעין בדיקת דם, המסמנת לגולש האם הוא בטווח המינון המומלץ בנוגע לכל ויטמין ומינרל (שווה להציץ - ההרשמה בחינם).

בנוסף, תוכלו למצוא באתר מאות כתבות תוכן של אנשי מקצוע נבחרים, מחשבוני תזונה מתקדמים שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא ועל משקל תקין, דפי מידע על כל ויטמין ומינרל, ספרי בישול מקוונים, "מנתח מתכונים" (אנלייזר) שיוכל לסייע לכם לחשב את הערך התזונתי לכל מתכון ברשת האינטרנט ועוד ועוד.

בקיצור, אתר שבהחלט שווה הצצה. FoodsDictionary.

43 צפיות
bottom of page