top of page

מניעה טבעית לשפעת החורף


רוב השפעות בחורף נגרמות על ידי וירוסים

(פרט לשפעת בקטריאלית - שהטיפול בה הוא על ידי אנטיביוטיקה)

כדי להמנע משפעת בחורף הדרך הטובה ביותר היא לחזק את מע' החיסון

?איך עושים את זה

.לשטוף היטב ידיים - הידיים מהוות אתר פורה של נגיפים ולכן פשוט השתמשו בסבון ומים .

.להמעיט באכילת סוכרים - סוכר מחליש את הגוף ואת מערכת החיסון .

לצרוך ויטמין D - בכל קופות החולים ניתן לבדוק מהיא רמת הויטמין בגוף על ידי בדיקת דם פשוטה ,מחסור בויטמין קשור לתיפקוד לקוי של מע' החיסון , רמה נמוכה של הויטמין מגבירה רגישות לכאבים , מעלה סיכוי לחלות בסרטן, סיכוי מוגבר לחלות בסוכרת, הוא מגן על מערכת הנשימה ועוד..

לקחת ויטמין C - זהו ויטמין חשוב בהגנה על הגוף ולרובנו הוא חסר בתזונה , הוא מגן בפני זיהומים , מחזק את מערכת החיסון , חשוב ביצירת קולגן, שומר על נימי דם ועוד, ניתן למצוא אותו בפלפל אדום, עגבניות, ברוקולי חי, עלים ירוקים. אין חשש בנטילתו מאחר והוא יוצא בשתן .

אבץ - מחקרים הראו כי נטילת אבץ מקצרת את זמן המחלה ביום , אבץ קשור במאות תהליכים ביוכימים בגוף , מעורב כמעט בכל מה שקשור לפעילות החיסונית בגוף , נמצא בקיטניות , אגוזים , זרעים , ודגנים מלאים.

טיפ מאת ד"ר מרקולה להמנעות מהדבקה של שפעת .

קחו מי חמצן 3% שיכבו על צד אחד וטפטפו שתי טיפות לאוזן המתינו כמה דקות ואז עיברו לאוזן השנייה . - אני עושה פעולה זו אחת למס' חודשים כדי לנקות את האזניים של ילדיי לאחרונה ניתקלתי בסירטון של ד"ר מרקולה שאומר כי ניתן למנוע הדבקה של שפעת על ידי פעולה זו - כך שלמעשה הרווחנו פעמיים - שווה לנסות - רק שוב לשים לב כי מי חמצן יהיו 3% ולא יותר .

הנה מתכון טוב לחיזוק מערכת החיסון :

שייק אנטי שפעת : 1 כוס פירות יער קפואים : פטל שחור/ דובדבנים/ אוכמניות - אפשר לערבב את כולם יחד . 1 חופן עלי תרד - לא להבהל התרד משתלב מצויין . 2 תמרים שטופים 1 בננה 1 כף זירעי חמניה מושרים מעט 1/2 כוס מים לערבל הכל בבלנדר

ולשתות .

10 צפיות
bottom of page